نفس سبز

اگرخارم اگر خاشاک نکن کاری بسوزانم تن خشک وجودم را.کشم شعله زنم آتش همان دستی که خشکانیدتمام سبزی من را...

نفس سبز

اگرخارم اگر خاشاک نکن کاری بسوزانم تن خشک وجودم را.کشم شعله زنم آتش همان دستی که خشکانیدتمام سبزی من را...

و...!

 

 

 گاه آرزو می کنم 

می توانستی چند صباحی چون من باشی... 

بیندیشی آن چیز که من می اندیشم؛ 

ببینی آن چه من می بینم؛ 

احساس کنی آن گونه که من احساس می کنم؛ 

دریابی آشفتگی ـ ترس ـ تحسین و دوستی را که نسبت به تو احساس می کنم؛ 

همه را یکباره و باهم. 

اگر می توانستی حتی برای لحظه ای در ذهن من زندگی کنی؛ 

می توانستی ببینی دنیایم را؛ 

و عجیب که اغلب به تو می اندیشم..... !! 

... 

... 

...

و 

من و تو از تبار بی کسانیم 

            در این غوغا چه کس را کس بدانیم 

                                        کسی نشنیده فریاد کمک را  

                                                                    کمک کن تا برای هم بمانیم... 

برای تو (و...)!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد